Добре дошли в нашия магазин
Решения за професионалисти

Заявка за ремонт

Вашият принтер е повреден?

Искрено съжаляваме, че изпитвате това неудобство, но няма място за притеснение!
Всичко някога се поврежда, не само вещите, а дори и хората.
За щастие, принтерът, макар да е ценен и необходим, е просто една вещ! 
Бъдете спокойни, ние сме до Вас, за да предложим най-бързото и качествено решение на проблема.

Стъпка 1 - Проверка на гаранцията

Можете да проверите дали Вашият принтер е в гаранция на адрес: https://warrantycheck.epson.eu/.
Ако принтерът е регистриран, ще видите точната дата, до която важи гаранцията. 
Ако не е регистриран, трябва да проверите датата на фактурата си, за да изчислите дали гаранцията все още е валидна.

Надяваме се принтерът Ви да е в гаранция, за да отстраним проблема безплатно! 
Удължената гаранция не е излишен разход, а спокойствие и сгурност във всеки момент. 
Тя Ви позволява да планирате разходите си и да разчитате на принтера си, когато на-много Ви е нужен!

Стъпка 2 - Диагностика и Ремонт


АКО ПРИНТЕРЪТ ВИ Е В ГАРАНЦИЯ:

1. Попълнете коректно и изцяло сервизната заявка. Ако получите екран с потвърждение, значи заявката Ви е приета и можете да продължите нататък. 

2. За принтер L-серия или полу-професионален P-серия (P700, P900 и по-старите варианти) - изпратете го в сервизната ни база в Асеновград, на ул. Лозница 2Д, тел. 0896 73700, вътр. 3 
Всички разходи по ремонта ще бъдат за сметка EPSON, с изключение на разходите за транспортиране на принтера до сервиза и обратно.

3. За принтер SureLab D-серия или SureColor F100 - изпратете го в сервизната ни база в Асеновград, на ул. Лозница 2Д, тел. 0896 73700, вътр. 3 
Всички разходи по ремонта ще бъдат за сметка EPSON.

4. За принтер от професионалните серии S, T, V, G, F (без F100) и P (без P700 и P900) - в рамките на 1 работен ден ще се свържем с Вас и заедно ще определим ден за посещение от компетентен сервизен специалист. Всички разходи по ремонта ще бъдат за сметка EPSON, включително разходите за транспорт на сервизния специалист до Вас и обратно.

5. Дори и принтерът да е в гаранция, клиентът заплаща разходите за сервиз в следните случаи:

  • Надвишен максимален допустим брой копия за Вашия модел принтер (Важи основно за L-серията)
  • Налице е повреда, причинена от клиента, куриера или друга сила и не може да се счита, че има производствен дефект, отговорност на Epson
  • Подмяна на подложките за отпадъчно мастило (не става дума за Maintenance Box, той е консуматив и се сменя от клиента) - така наречената Профилактика. Моля, запознайте се с цените за услугата Профилактика за Вашия модел принтер (Важи основно за L-серията)

    ЦЕНИ НА ПРОФИЛАКТИКИ - последвайте линковете, за да видите цената за профилактика на Вашия модел принтер и какво включва тя:

    - Профилактика Epson L800 / L805
    - Профилактика Epson L810 / L850
    - Профилактика Epson L1800
    - Профилактика Epson L8050
    - Профилактика Epson L18050
    - Профилактика Epson L8160
    - Профилактика Epson L8180


АКО ПРИНТЕРЪТ ВИ Е ИЗВЪН ГАРАНЦИЯ:

1. Попълнете коректно и изцяло сервизната заявка. Ако получите екран с потвърждение, значи заявката Ви е приета и можете да продължите нататък.

2. За принтер L-серия, D-серия, F100, полу-професионален P-серия (P700, P900 и по-старите варианти):

  • Поръчайте в сайта и платете предварително услугата Диагностика в сервизна база на FACTOR.BG.
  • Изпратете принтера в сервизната ни база в Асеновград, на ул. Лозница 2Д, тел. 0896 73700, вътр. 3
  • Всички транспортни разходи, включително за оборотен принтер, са за сметка на клиента.
  • При получаване на принтера в сервизната ни база, той ще бъде включен в графика за диагностика и ремонт.
  • Когато дойде редът на принтерът Ви, наш техник ще проведе необходимите за Диагностиката тестове, включително и разглобяване на принтера, до точно установяване на проблема.
  • На базата на извършената Диагностика, ще Ви предложим оферта за ремонт. Ако я приемете, ремонтът ще започне веднага. След приклююването на ремонта ще Ви издадем фактура и ще се свържем с Вас, за да уговорим транспорта и дали желаете някакви допълнителни продукти.
  • Ако откажете ремонт, не дължите нищо повече и можете да изпратите куриер, който да вземе принтера Ви.

3. За принтер от професионалните серии S, T, V, G, F (без F100) и P (без P700 и P900):

  • Поръчайте в сайта и платете предварително услугите Диагностика на място при клиента и Транспортна услуга за сервиз, които включват съответно работно време и транспортни разходи за 1 посещение на сервизния техник.
  • В рамките на 1 работен ден ще се свържем с Вас, за да уточним детайлите по възникналия проблем и да определим ден за посещение.
  • При посещението ще бъде направена диагностика и ще Ви бъде предложена оферта за ремонт. Ако я приемете, издаваме фактура,плащате сумата и ремонтът започва веднага. Сервизният специалист ще носи със себе си голям набор от части и консумативи, на базата на Вашата сервизна заявка и предварителния разговор.
  • Ако откажете ремонт, не дължите нищо извън платената Диагностика на място при клиента.

Важно е да Ви предупредим, че текущото време за ремонт на принтери L-серия в момента е 3-4 седмици.
В случай, че често имате натоварена работа с принтера, позволяваме си да Ви предложим идеята за резервен принтер L-серия, който да удвои производителността и сигурността е най-напрегнатите периоди, когато всеки ден престой струва скъпо, а в същото време и нашият сервиз е натоварен. Принтерите от тази серия са предназначени за домашна употреба и цената им е достатъчно ниска, за да оправдава инвестицията в резервен принтер, който се изплаща бързо от увеличената производителност и двойната сигурност, особено в моменти, когато имате голямо натоварване.

ВАЖНО:

1. Резервни части, включително печатащи глави НЕ ПРОДАВАМЕ. Разполагаме само с нужните части за ремонтиране на принтери в сервизната ни база и на място при клиента, според вида принтер.

2. Не приемаме принтери, използващи консумативи, които не са доставени от FACTOR.BG. Наш приоритет са лоялните клиенти, които разчитат на нас.

3. Не приемаме принтери, които са ремонтирани от друг сервиз, пълната сервизна история е важна за да гарантираме качествения ремонт.

4. Не приемаме принтери, на които са ресетвани броячите извън нашия сервиз, защото рискът от непоправима повреда в твърде висок.

5. При установяване по време на Диагностика, че обстоятелствата по някоя от точките 2, 3 или 4 са скрити или невярно обявени в сервизната заявка, ще върнем принтера без да го сглобяваме и ще начислим двойно по-висока цена за Диагностика.

6. Oборотен принтер може да се вземе САМО след потвърдена уговорка с отдел Сервиз и съпорт, че машината е налична и проверена. Транспортните услуги винаги са за сметка на клиента и в двете посоки, изберете най-удобния за Вас куриер - Еконт, Спиди или Интерлогистика.
Към днешна дата нямаме свободни оборотни принтери от L-серията, но имаме свободни принтери D500, D700, D800 и D1000.

7. Отговорност на клиента е да опакова масимално сигурно принтера, за предпочитане в оригиналния кашон, за да намали риска от транспортни повреди. Препоръчваме да застраховате пратките! 
Напомняме да фиксирате каретата на печатащата глава в положение за транспорт, при по-новите модели принтери, както и да затворите клапана за мастилото в транспортна позиция, при по-старите модели.
FACTOR.BG не носи отговорност за каквито и да е щети, настъпили по време на транспорта.

8. Ние не можем да приемем претенции за пропуснати ползи, причинени от по-дълго от очакваното време за ремонт или щети, причинени от куриерите, по пътя към Вас. 


Благодарим Ви за доверието, желаем Ви здраве и успешна работа!

С уважение:
Сервизния екип на FACTOR.BG