Към днешна дата нямаме свободни оборотни принтери L8050, L18050, L8060 и L8180.
Попитайте ни свободни машини от по-старите модели: свържете се с нас
Ние се стремим да изпълним ремонта в най-кратки срокове, но не можем да се ангажираме с конкретен срок, защото няма как да прогнозираме колко машини ще имаме във всеки момент за ремонт, а ремонтите се изпълняват стриктно по реда на постъпване на сервизните заявки.
ВАЖНО: Oборотен принтер може да се вземе лично, САМО след потвърдена уговорка със отдел Сервиз и съпорт, че машината е налична, ще бъде приготвена и качена в офиса.
ЦЕНИ НА ПРОФИЛАКТИКИ - последвайте линковете, за да видите цената за профилактика на Вашия модел принтер и какво включва тя:
- Профилактика Epson L800 / L805
- Профилактика Epson L810 / L850
- Профилактика Epson L1800
- Профилактика Epson L8050
- Профилактика Epson L18050
- Профилактика Epson L8160
- Профилактика Epson L8180
Ние не можем да приемем претенции за пропуснати ползи, причинени от по-дълго от очакваното време за ремонт или щети, причинени от куриерите, по пътя към Вас.
Причините да обработваме запитванията за сервиз и съпорт само по e-mail са следните:
- Приемането на информацията по телефон крие риск от недоразумения или пропускане на важни данни. Това води до допълнителни забавяния, нови обаждания и загуба на ценно време на нашите специалисти, а като краен резултат - неудовлетворително обслужване за вас.
- Приемането на запитванията по e-mail ни позволява да следим дали сте обслужени в срок и дали сте получили адекватно решение на проблема. Когато комуникацията става по телефон, ние нямаме възможност за контрол върху качеството на услугата.
- Обработката на запитванията по e-mail ви дава възможност, ако след време срещнете същия проблем, да си припомните какво решение ви е било предложено, без да губите време и пари за телефонни разговори.
- Обработката на запитванията по e-mail означава за вас по-качествена услуга, без оскъпяване на цената на машините и консумативите. Така нашите специалисти работят по-ефективно, а вие спестявате пари.
- Фактор България ЕООД си запазва правото да откаже сервизно обслужване и съпорт на машини използващи неоторизирани консумативи или консумативи от друг доставчик.
Разбира се, ако предпочитате или се налага приоритетно/експресно обслужване, винаги можете да си закупите такъв сервизен план. В практиката, обаче, клиентите предпочитат да платят най-ниската възможна цена при покупка на техника и консумативи и да вложат повече собствено време в самообучение. За да улесним този процес, ние предоставяме техническа документация и упътвания за машините (когато е възможно - на български език), разпращаме по e-mail бюлетин с технически съвети и инструкции за решаване на специфични казуси, изграждаме на сайта подробна секция за техническа поддръжка и подготвяме създаването на YouTube канал, с видео-клипове за инсталиране, работа и поддръжка на различни машини и презентации на нови материали. Така всеки, който предпочита да спести пари при покупката, няма да бъде лишен от внимание и експертна помощ, а само този, който желае, ще заплаща допълнително за приоритетна/експресна услуга.
Благодарим ви, че сте наши клиенти!
Оставаме на разположение!
Екипът на FACTOR.BG
Това е уеб формата ни за on-line заявка за сервизно обслужване. Попълването на всички полета е задължително, за да получим необходимата ни информация и да обработим завката Ви максимално бързо и коректно!
Молим Ви преди това да се запознаете с нашите сервизни условия и цени!
<< Изтегляне на PDF файл със сервизните условия и цени >>