Поръчайте Epson SureColor P6000, P7000. P8000, P9000, P10000 или P20000 до края на май и ще получите безплатно 3-годишна пълна гаранция. Гордейте се с постиженията си! Гаранция за най-добра цена от FACTOR.BG

Фактор България ЕООД Photo-Signage-Textile-Sublimation

Езици
Валута
  • BGN
  • EUR
0

Моите покупки

Количката е празна.

Заявка за сервизно обслужване

 

Вашето запитване ще бъде обработено възможно най-бързо и ще получите отговор до края на деня или най-късно на следващия работен ден, ако сервизните ни специалисти в момента са на инсталация или сервизно посещение при клиент.

Причините да обработваме запитванията за сервиз и съпорт само по e-mail са следните:

  1. Приемането на информацията по телефон крие риск от недоразумения или пропускане на важни данни. Това води до допълнителни забавяния, нови обаждания и загуба на ценно време на нашите специалисти, а като краен резултат - неудовлетворително обслужване за вас.
  2. Приемането на запитванията по e-mail ни позволява да следим дали сте обслужени в срок и дали сте получили адекватно решение на проблема. Когато комуникацията става по телефон, ние нямаме възможност за контрол върху качеството на услугата.
  3. Обработката на запитванията по e-mail ви дава възможност, ако след време срещнете същия проблем, да си припомните какво решение ви е било предложено, без да губите време и пари за телефонни разговори.
  4. Обработката на запитванията по e-mail означава за вас по-качествена услуга, без оскъпяване на цената на машините и консумативите. Така нашите специалисти работят по-ефективно, а вие спестявате пари.

Разбира се, ако предпочитате или се налага приоритетно/експресно обслужване, винаги можете да си закупите такъв сервизен план. В практиката, обаче, клиентите предпочитат да платят най-ниската възможна цена при покупка на техника и консумативи и да вложат повече собствено време в самообучение. За да улесним този процес, ние предоставяме техническа документация и упътвания за машините (когато е възможно - на български език), разпращаме по e-mail бюлетин с технически съвети и инструкции за решаване на специфични казуси, изграждаме на сайта подробна секция за техническа поддръжка и подготвяме създаването на YouTube канал, с видео-клипове за инсталиране, работа и поддръжка на различни машини и презентации на нови материали. Така всеки, който предпочита да спести пари при покупката, няма да бъде лишен от внимание и експертна помощ, а само този, който желае, ще заплаща допълнително за приоритетна/експресна услуга. Благодарим ви, че сте наши клиенти!

Оставаме на разположение!
Екипът на FACTOR.BG

 


Това е уеб формата ни за on-line заявка за сервизно обслужване. Попълването на всички полета е задължително, за да получим необходимата ни информация и да обработим завката Ви максимално бързо и коректно!
 

Молим Ви преди това да се запознаете с нашите сервизни условия и цени!


<< Изтегляне на PDF файл със сервизините условия и цени >>


 

Демо и сервизен център FACTOR.BG

Асеновград, ул. Лозница 2д

Тел.: 089 553 2247

E-mail: support@factor.bg

Заявка за сервизно обслужване

Код за сигурност
Върни До Горе