Добре дошли в нашия магазин
Решения за професионалисти
Начало Заявка за сервизно обслужване

Заявка за сервизно обслужване

 

Вашето запитване ще бъде обработено възможно най-бързо и ще получите отговор до края на деня или най-късно на следващия работен ден, ако сервизните ни специалисти в момента са на инсталация или сервизно посещение при клиент.

 

Препоръчваме Ви да се възползвате от уникалното ни предложението за безплатно ползване на оборотен принтер от същия модел, като Вашия. 
Ние се стремим да изпълним ремонта в рамките на 5 работни дни, но не можем да гарантираме този срок, защото няма как да прогнозираме колко машини ще имаме във всеки момент за ремонт, а ремонтите се изпълняват стриктно по реда на постъпване на сервизните заявки. 
Ако имате важен ангажимент на конкретна дата, поръчайте оборотен принтер за безплатно ползване, за да сте сигурни, че ще имате с какво да изпълните ангажимента си. 
Ние не можем да приемем претенции за пропуснати ползи, причинени от по-дълго от очакваното време за ремонт или щети, причинени от куриерите, по пътя към Вас. 

Причините да обработваме запитванията за сервиз и съпорт само по e-mail са следните:

  1. Приемането на информацията по телефон крие риск от недоразумения или пропускане на важни данни. Това води до допълнителни забавяния, нови обаждания и загуба на ценно време на нашите специалисти, а като краен резултат - неудовлетворително обслужване за вас.
  2. Приемането на запитванията по e-mail ни позволява да следим дали сте обслужени в срок и дали сте получили адекватно решение на проблема. Когато комуникацията става по телефон, ние нямаме възможност за контрол върху качеството на услугата.
  3. Обработката на запитванията по e-mail ви дава възможност, ако след време срещнете същия проблем, да си припомните какво решение ви е било предложено, без да губите време и пари за телефонни разговори.
  4. Обработката на запитванията по e-mail означава за вас по-качествена услуга, без оскъпяване на цената на машините и консумативите. Така нашите специалисти работят по-ефективно, а вие спестявате пари.
  5. Фактор България ЕООД си запазва правото да откаже сервизно обслужване и съпорт на машини използващи неоторизирани консумативи или консумативи от друг доставчик.

Разбира се, ако предпочитате или се налага приоритетно/експресно обслужване, винаги можете да си закупите такъв сервизен план. В практиката, обаче, клиентите предпочитат да платят най-ниската възможна цена при покупка на техника и консумативи и да вложат повече собствено време в самообучение. За да улесним този процес, ние предоставяме техническа документация и упътвания за машините (когато е възможно - на български език), разпращаме по e-mail бюлетин с технически съвети и инструкции за решаване на специфични казуси, изграждаме на сайта подробна секция за техническа поддръжка и подготвяме създаването на YouTube канал, с видео-клипове за инсталиране, работа и поддръжка на различни машини и презентации на нови материали. Така всеки, който предпочита да спести пари при покупката, няма да бъде лишен от внимание и експертна помощ, а само този, който желае, ще заплаща допълнително за приоритетна/експресна услуга. Благодарим ви, че сте наши клиенти!

Оставаме на разположение!
Екипът на FACTOR.BG

 


Това е уеб формата ни за on-line заявка за сервизно обслужване. Попълването на всички полета е задължително, за да получим необходимата ни информация и да обработим завката Ви максимално бързо и коректно!
 

Молим Ви преди това да се запознаете с нашите сервизни условия и цени!


<< Изтегляне на PDF файл със сервизините условия и цени >>


 

Полетата с * са задължителни.
Код за сигурност